
Смартфоните на корейската компания LG Corporation са гордост за своите притежатели. Те се отличават с нестандартен дизайн и стилна визия, както и с отлични технически характеристики. Неуместно е да се каже, че тази марка умни телефони са супер здрави и устойчиви на механично въздействие, както и да се твърди, че са невероятно деликатни, капризни и лесно чупливи. По отношение на здравина и функционалност, те не се различават от всички останали марки мобилни телефони, а това означава, че рано или късно собствениците им посещават специализиран LG сервиз.
Кои са най-често срещаните проблеми при смартфоните LG?
За да не се обвинявате сурово и смятате, че просто нямате късмет, тук ще обърнем внимание на най-често срещаните причини, които принуждават собствениците на тази марка смарт устройства да потърсят специализиран LG сервиз. Понякога се появяват фабрични дефекти, а срещу неволни инцидентни, дори най-внимателните ползватели не са застраховани.
Изборът на LG сервиз ще оставим на личната ви преценка, която може да се базира на цена, доверие, бързина на изпълнение на ремонтите, вид на използваните части (заместители или оригинални) и наличие на гаранция. Съветваме винаги да се насочвате към центрове, използващи оригинални компоненти на марката и предоставящи гаранция за извършените ремонтни работи.
Видовете повреди, с които може да се сблъскате са:
Повреда на сензорното стъкло
Във всеки специализиран LG сервиз ще ви кажат, че проблемите с екрана са най-разпространени, а следователно и ремонтите на тази част от смарт устройствата на марката, са най-масово изпълнявани. Обичайните повреди се дължат на изпускане, удар и намокряне на телефона, при които е възможно счупване/пукване на сензорното стъкло, както и липса (частична или пълна) на тъчскрийн функцията.
Понякога просто липсва реакция при докосване на екрана, което хвърля потребителите в недоумение – те обикновено забравят за факта, че телефонът е падал или е бил намокрян преди време. Понякога проблемът с неработещия екран, който техниците в специализирания LG сервиз установяват, се дължи на проблем в платката, възникнал поради удар или често отваряне и затваряне на телефона. Смяната на екран се извършва в рамките на около час, при наличие на резервни части, добра професионална апаратура и опитни специалисти.
Неработещи портове и физически бутони
Детайлите, които подлежат на интензивна употреба се износват след определено време, а това налага своевременната им подмяна в сервизен център или оторизиран фирмен LG сервиз. Най-често се повреждат порта за зареждане на батерията, физическите бутони и жака за слушалките. В повечето случаи ремонтът е неизбежен и не търпи отлагане, тъй като повредата не позволява използване на телефона. В болшинството случаи тези ремонти се изпълняват бързо и са достъпни като цена.
Софтуерни проблеми
Умните телефони са мини компютри, а това означава, че работата им се осъществява от инсталиран в устройствата софтуер. Софтуерът е отговорен за всяка функция на съвременните мобилни телефони – от менюто, до приложенията и наличната памет. Във всеки престижен LG сервиз, проблемите със софтуера се решават бързо и лесно. Понякога е необходим ъпдейт на операционната система, а в някои случаи се налага преинсталиране или ъпгрейд към по-нова версия. В тази група услуги влизат също инсталиране на допълнителни програми, премахване на вируси, инсталиране на български език в менюто и разкодиране на заключени телефони.